Συνεχίζει η Δασκάλα που κατήγγειλε τον 6χρονο μαθητή: «Είχε ερωτική διάθεση»

Συνεχίζονται οι εξελίξεις στην υπόθεση στο Λουτράκι, όπου μια δασκάλα κατήγγειλε ότι ένας 6χρονος μαθητής της την άγγιξε ακατάλληλα κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Προηγουμένως, η ίδια είχε δηλώσει πως το παιδί «είναι ένας μελλοντικός βιαστής», ενώ λίγες ημέρες αργότερα ζήτησε συγγνώμη στην οικογένεια για τυχόν προσβολή ή στεναχώρια που προκάλεσε.

Το πρωί της Παρασκευής 5 Δεκεμβρίου, ο Στέλιος Μάρκελλος, δικηγόρος της δασκάλας εικαστικών, παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ANT1, λέγοντας:

«Ύστερα από τον σάλο που προκλήθηκε σε πανελλαδική εμβέλεια, η πελάτισσά μου έχει προσβληθεί, έχει συκοφαντηθεί, έχει εξυβριστεί. Εάν δεν αποκατασταθεί η τιμή και η αξιοπρέπειά της σκεφτόμαστε να καταφύγουμε στα δικαστήρια κατά παντός υπευθύνου, προσθέτοντας και την ηθική μας ικανοποίηση, προσθέτοντας και κάποια αποζημίωση».

«Επειδή η πελάτισσα μου δεν είχε κάποια ίδια ή ομοειδή συμπεριφορά παιδιού τέτοιας ηλικίας κατά τη διάρκεια της 30χρονης εκπαιδευτικής της πορείας… Η συμπεριφορά του παιδιού ήταν ασυνήθης και επιπρόσθετα έδειχνε προς τα έξω ότι η συμπεριφορά αυτή είχε ερωτικά στοιχεία»

«Δεν της ακούμπησε το στήθος, τη θώπευσε στο στήθος με καθαρή ερωτική διάθεση ένα 6χρονο παιδάκι. Ήρθαμε σε επαφή με δύο παιδοψυχιάτρους οι οποίοι μας τόνισαν ότι η ερωτική δραστηριότητα και συμπεριφορά ενός παιδιού και ειδικότερα ενός αγοριού μπορεί να ξεκινήσει να εκδηλώνεται και από τριών χρονών».

«Η πελάτισσά μου εμμένει στο γεγονός ότι, εάν άφηνε αυτό το γεγονός απαρατήρητο, ενδεχομένως το επόμενο παράδειγμα του νεαρού αυτού, ίσως να έφτανε σε υψηλότερο βαθμό εμφατικότητας. Είμαστε ανοιχτοί, διαθέσιμοι σε κουβέντα, σε συζήτηση, σε κοινό τραπέζι, προκειμένου να καταλήξουμε σε συμπεράσματα τα οποία είναι επωφελή και για εμάς, αλλά πρωτίστως για το παιδάκι».

«Οι γονείς δεν έχουν επικοινωνήσει με τη δασκάλα και κατά συνέπεια δεν υπάρχει ένας δίαυλος μέσα από τον οποίο μπορούμε να ανταλλάξουμε απόψεις και θέσεις που έχουν σχέση με την ουσία της συγκεκριμένης συμπεριφοράς του παιδιού».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ